Audyt Komunikacji Wewnętrznej | Szkolenia Komunikacja

Audyt Komunikacji Wewnętrznej

Dodany do Szkolenia przez DULNIKcommunico 1633 dni temu (Artykuł)

Audyt z jednej strony bada aktualny poziom zadowolenia pracowników z przepływu informacji i wiedzy oraz jakości relacji z przełożonymi i współpracownikami, z drugiej wskazuje na potrzeby i preferencje w tych zakresach. Jest analizą słabych i silnych stron procesów komunikacji zachodzących w firmie, wskazuje na szanse i zagrożenia w tym zakresie. Jest jednocześnie otwarciem się organizacji na wysłuchanie pracowników i obietnicą zmian. Wymaga rzetelnego przygotowania i przeprowadzenia.


 


Celem warsztatów jest przygotowanie uczestników do sprawnego i efektywnego przeprowadzenia lub nadzoru przebiegu audytu komunikacji wewnętrznej.


 


Warsztat w szczególności dedykowany jest:


- osobom odpowiedzialnym za komunikację wewnętrzną i/lub kulturę organizacji


- osobom odpowiedzialnym za badania pracownicze/organizacji


- osobom współpracującym z firmami zewnętrznymi w zakresie badań organizacji


 


Podczas warsztatów trenerzy przedstawiają w formie wykładu niezbędne elementy teorii badań i jej zastosowanie w praktyce. W moderowanych dyskusjach wspólnie z uczestnikami odkrywamy najistotniejsze czynniki i niuanse wpływające na efektywny przebieg audytu komunikacji wewnętrznej. Podczas ćwiczeń uczestnicy przygotowują plany przeprowadzenia audytu komunikacji wewnętrznej oraz narzędzia do jego realizacji. Każdy blok poparty jest przykładami z życia innych organizacji.


 


Tematyka warsztatów:


MODUŁ I:Audyt komunikacji wewnętrznej – badanie inne niż wszystkie


Jak badać komunikację wewnętrzną?


Jaki wpływ na badanie ma określenie jego celów i zakresu?


Jak je ustalić?


Jak zapewnić sprawny i efektywny przebieg badania?


Jak zbadać kulturę organizacyjną?


 


MODUŁ II: Metodologia badań komunikacji wewnętrznej


Jakimi metodami i narzędziami badać komunikację wewnętrzną?


Jak przygotować narzędzia do przeprowadzenia badania?


 


MODUŁ III: Przebieg audytu komunikacji wewnętrznej


Jak przygotować siebie i organizację do audytu?


Jak przygotować harmonogram audytu?


Jak dzielić się wynikami badania?


 


MODUŁ IV: Praca z wynikami audytu


Jak czytać i interpretować wyniki audytu?


Jak przełożyć wyniki badania na plany i działania?


 


MODUŁ V: Współpraca z pracownikami i agencjami badawczymi


Jakie postawy pracowników wspierają przeprowadzenie audytu?


Jak ich zaangażować?


Jakie oczekiwania może i powinna mieć Agencja zewnętrzna?


Jakie oczekiwania może i powinna mieć firma zlecająca badanie?


Co powinna a czego nie powinna obejmować kalkulacja kosztów audytu?


 


Trenerzy:


Katarzyna Błaszczyk badacz, doradca, trener


W branży badawczej pracuje od 2007 r. Posiada doświadczenie w prowadzeniu projektów badawczych z zakresu satysfakcji pracowników oraz satysfakcji klientów. Pracowała dla wielu branż: FMCG, telekomunikacyjnej, budowlanej, dla sieci handlowych, usług finansowych i innych. Prowadziła projekty badawcze między innymi dla: BZ WBK, Centrum Nauki Kopernik, Kolporter, KRUK S.A, Hydrobudowa S.A.,


Medicus, Bricomarche, Axel Springer, Nestle, Commercial Union (Aviva). W swoim dorobku ma również


realizację ewaluacyjnych badań społecznych, m.in. dla Instytutu Spraw Obywatelskich – akcja „Tiry na tory”,


Fundacji SOS Życie – akcja edukacyjna „Samobadanie piersi” oraz dla konsorcjum uczelni wyższych „Akademickie Mazowsze 2030”.


Prezentowała wyniki badań podczas sympozjów i konferencji, m.in na „Best Shop”, największym forum


branży FMCG. Jej raporty publikowane były w magazynie „Poradnik handlowca”.


 


Karolina Dulnik doradca, trener


Absolwentka Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego w Warszawie


i podyplomowych studiów Public Relations na Uniwersytecie Warszawskim.


Praktyk zarządzania komunikacją i informacją z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem. Była odpowiedzialna


za przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacji wewnętrznej w Servisco, DHL, IKEA, DPD, także w integracji Servisco z Danzas i DHL. Prowadziła działania public relations w branżach TSL i nieruchomości oraz w kulturze.


Juror konkursów i prelegent spotkań branżowych (Internale, Konkurs Biuletnów Firmowych Agape, Tuba,


Klub Strategów Marketingu, Epr, Światowy Tydzień Przedsiębiorczości).


Wykładowca (Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu, Wyższa Szkoła Bankowa w Opolu, Łużycka Wyższa Szkoła Humanistyczna, Collegium Civitas, Akademia Górniczo-Hutnicza).


Od września 2009 roku zajmuje się doradztwem, szkoleniami, warsztatami i mentoringiem z zakresu komunikacji w organizacji. Jej wiedzy i doświadczeniu zaufali m.in.: TUV Rheinland, DSV, Softtutor, Tesco, Instytut Lotnictwa, Ipsen, Sygma Bank, Kraft Foods, BIK S.A., Tate&Lyle, Amica Wronki, Tramwaje Warszawskie, JTI Polska, Oriflame Poland, UPC, MAN Bus, Orange, PLAY, Koleje Mazowieckie, Polska Agencja Żeglugi Powietrznej, Proseat, Dalkia, Polska Grupa Energetyczna S.A., Rhodia, KGHM, GBS Bank, General Electric.


 


Terminy:


11-12 kwietnia


6-7 sierpnia - wakacyjna promocja: -10% ceny


3-4 października


 


Szczegółowe informacje: AKW@dulnik.com.pl


 


Akademia Komunikacji Wewnętrznej DULNIK communico to cykl otwartych warsztatów doradczych, przygotowujących do kompleksowego zarządzania komunikacją wewnętrzną w organizacji. Ich celem jest przekazanie praktycznej wiedzy i umiejętności z zakresu realizacji działań komunikacyjnych w firmie.


 


Pozostałe warsztaty odbywające się w ramach Akademii Komunikacji Wewnętrznej:


Strategia Komunikacji Wewnętrznej


Narzędzia Komunikacji Wewnętrznej


Biuletyn Firmowy


Intranet i Media Społecznościowe w Komunikacji Wewnętrznej


Wolontariat Pracowniczy w Kształtowaniu Kultury i Wizerunku


Storytelling i Kształtowanie Kultury Organizacji


Kompetencje Komunikacyjne a Autorytet Menedżera


Komunikator jako Nieformalny Lider Opinii


Komunikacja Wewnętrzna w Kryzysie i Zmianach


 


Uczestnictwo w warsztatach Akademii Komunikacji Wewnętrznej jest równoznaczne z zaproszeniem do przystąpienia do Klubu Komunikacji Wewnętrznej.


 


 


Bookmark and Share

Nasz serwis powstał z myślą o ludziach, którzy interesują się szkoleniami, a zwłaszcza tymi, które dotyczą zagadnienia komunikacji. Na naszych stronach zbieramy najciekawsze materiały dotyczące tej tematyki, które można znaleźć w Internecie.
Partnerzy
Login:

Hasło:

Zapamiętaj mnie:



Wszystkich Online: 86
  • David0011ypg3
  • Noah6q2f8sq2
  • Alexander703y2uh6
  • Matthew269x2bw2
  • Ethan4g2s3ij9
  • Logan059m9dj8
  • Matthew494z5xe6
  • Jayden1w1p7gu9
  • Alexander8v3g7qo0
  • Michael612y2hk6

  • csisilver
  • Silouh
  • aggiss
  • Piter
  • greta
  • agu_87
  • Elamis
  • Agnieszka_
  • Fokolak
  • Gnom

STATYSTYKI