Intranet i media społecznościowe w komunikacji wewnętrznej | Szkolenia Komunikacja

Samo istnienie intranetu w firmie nie gwarantuje sprawnego przepływu informacji i wiedzy. Jak w przypadku każdego narzędzia komunikacji, intranetem należy zarządzać, dbać o jego jakość, rozwój i atrakcyjność. Także w perspektywie rosnącej roli mediów społecznościowych, które umożliwiają bieżącą komunikację w czasie rzeczywistym. Od mediów społecznościowych nie ma już ucieczki – są naturalnym kanałem komunikowania się, szczególnie dla osób właśnie wkraczających na rynek pracy.


 


Celem warsztatów jest opracowanie planu wdrożenia i/lub rozwoju (rewitalizacji) intranetu, poznanie specyfiki nowych mediów oraz nabycie umiejętności ich wykorzystania w komunikacji wewnętrznej.


 


Warsztat w szczególności dedykowany jest:


- osobom odpowiedzialnym za komunikację wewnętrzną


- osobom odpowiedzialnym za intranet i/lub media społecznościowe


- członkom zespołów ds. intranetu/mediów społecznościowych


 


Podczas moderowanych dyskusji i analiz studium przypadków każdy uczestnik zidentyfikuje szanse i zagrożenia dla efektywności intranetu i mediów społecznościowych w swojej organizacji oraz przygotuje plan wdrożenia/rewitalizacji. Dzięki ćwiczeniom uczestnicy nabywają umiejętność redagowania i zarządzania treściami w mediach elektronicznych oraz umiejętność organizacji pracy zespołu ds. intranetu/mediów społecznościowych.


 


Tematyka warsztatów:


MODUŁ I: Intranet i media społecznościowe jako narzędzia efektywnej komunikacji


Jakie wiodące i wspierające funkcje pełni w komunikacji intranet?


Kiedy organizacja jest gotowa na wdrożenie nowych mediów?


Jak przygotować firmę na to wdrożenie?


Jak rozwój nowych technologii wpływa  na komunikację elektroniczną w firmie?


 


MODUŁ II: Planowanie i wdrażanie intranetu i mediów społecznościowych


Jak zaplanować efektywne dla danej organizacji rozwiązania?


Jak zorganizować pracę przy wdrażaniu i zarządzaniu intranetem i mediami społecznościowymi?


Jak kontrolować popularność i efektywność narzędzi elektronicznych?


 


MODUŁ III: Treści tekstowe i wizualne w sieci


Jak redagować treści do intranetu i mediów społęcznościowych?


Jak dobierać i umieszczać materiały graficzne?


 


MODUŁ IV: Prawo i technologia


Jakie regulacje prawne odnoszą się do komunikacji elektronicznej w firmie?


Jakie rozwiązania technologiczne są dostępne na rynku?


 


Trener: Karolina Dulnik
Absolwentka Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego w Warszawie i podyplomowych studiów Public Relations na Uniwersytecie Warszawskim.


Praktyk zarządzania komunikacją i informacją z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem. Była odpowiedzialna za przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacji wewnętrznej w Servisco, DHL, IKEA, DPD, także w integracji Servisco z Danzas i DHL. Prowadziła działania public relations w branżach TSL i nieruchomości oraz w kulturze.


Juror konkursów i prelegent spotkań branżowych (Internale, Konkurs Biuletnów Firmowych Agape, Tuba, Klub Strategów Marketingu, Epr, Światowy Tydzień Przedsiębiorczości).


Wykładowca (Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu, Wyższa Szkoła Bankowa w Opolu, Łużycka Wyższa Szkoła Humanistyczna, Collegium Civitas, Akademia Górniczo-Hutnicza).


Od września 2009 roku zajmuje się doradztwem, szkoleniami, warsztatami i mentoringiem z zakresu komunikacji w organizacji. Jej wiedzy i doświadczeniu zaufali m.in.: TUV Rheinland, DSV, Softtutor, Tesco, Instytut Lotnictwa, Ipsen, Sygma Bank, Kraft Foods, BIK S.A., Tate&Lyle, Amica Wronki, Tramwaje Warszawskie, JTI Polska, Oriflame Poland, UPC, MAN Bus, Orange, PLAY, Koleje Mazowieckie, Polska Agencja Żeglugi Powietrznej, Proseat, Dalkia, Polska Grupa Energetyczna S.A., Rhodia, KGHM, GBS Bank, General Electric.


 


Terminy 2013:


16-17 maja


5-6 września


7-8 listopada


 


Szczegółowe informacje: AKW@dulnik.com.pl


 


Akademia Komunikacji Wewnętrznej DULNIK communico to cykl otwartych warsztatów doradczych, przygotowujących do kompleksowego zarządzania komunikacją wewnętrzną w organizacji. Ich celem jest przekazanie praktycznej wiedzy i umiejętności z zakresu realizacji działań komunikacyjnych w firmie.


 


Pozostałe warsztaty odbywające się w ramach Akademii Komunikacji Wewnętrznej:


Audyt Komunikacji Wewnętrznej


Strategia Komunikacji Wewnętrznej


Narzędzia Komunikacji Wewnętrznej


Biuletyn Firmowy


Wolontariat Pracowniczy w Kształtowaniu Kultury i Wizerunku


Storytelling i Kształtowanie Kultury Organizacji


Kompetencje Komunikacyjne a Autorytet Menedżera


Komunikator jako Nieformalny Lider Opinii


Komunikacja Wewnętrzna w Kryzysie i Zmianach


 


Uczestnictwo w warsztatach Akademii Komunikacji Wewnętrznej jest równoznaczne z zaproszeniem do przystąpienia do Klubu Komunikacji Wewnętrznej.


Bookmark and Share

Nasz serwis powstał z myślą o ludziach, którzy interesują się szkoleniami, a zwłaszcza tymi, które dotyczą zagadnienia komunikacji. Na naszych stronach zbieramy najciekawsze materiały dotyczące tej tematyki, które można znaleźć w Internecie.
Partnerzy
Login:

Hasło:

Zapamiętaj mnie:



Wszystkich Online: 85
  • David0011ypg3
  • Noah6q2f8sq2
  • Alexander703y2uh6
  • Matthew269x2bw2
  • Ethan4g2s3ij9
  • Logan059m9dj8
  • Matthew494z5xe6
  • Jayden1w1p7gu9
  • Alexander8v3g7qo0
  • Michael612y2hk6

  • csisilver
  • Silouh
  • aggiss
  • Piter
  • greta
  • agu_87
  • Elamis
  • Agnieszka_
  • Fokolak
  • Gnom

STATYSTYKI