Użytkownik | csisilver | Zgłoszone | Szkolenia Komunikacja

Etykieta zwykle kojarzy nam się ze sterczącymi kołnierzykami, falbankami u mankietów koszuli i przesadną wymową ą i ę. Ale tak naprawdę etykieta biznesu to rzecz podstawowa.


Bookmark and Share

Nie przesadzaj z brylowaniem w towarzystwie, nie kradnij jedzenia, nie upijaj się i nie narzucaj koleżance z pracy – to zasady, którymi warto się kierować uczestnicząc w imprezie integracyjnej z szefem.

O czym jeszcze trzeba pamiętać? Lepszy jest dystans wobec szefa, a może najlepiej jest się z nim zakumplować? Jakie zachowanie pracowników doceni szef?


Bookmark and Share

Ostatnio Ministerstwo Sprawiedliwości proponuje rozwiązywanie konfliktów między firmami, nie sądownie, ale alternatywną drogą - drogą mediacji. Szczegóły projektu przedstawione dalej.


Bookmark and Share

Prognoza firmy Hay Group identyfikuje sześć najbardziej znaczących trendów, które w ciągu dwóch dziesięcioleci wpłyną na organizacje, pracowników i menadżerów. Podkreśla też najważniejsze kompetencje, niezbędne skutecznym liderom przyszłości.


Bookmark and Share

"Nie porzucaj jednej drogi dla tysiąca". Oto przepiękna i niezwykle mądra sentencja! Mówi o tym, że trzeba być konsekwentym, rozsądnym, uważnym, cierpliwym. Uczy rozwagi i dostrzegania wartości w tym, co już się posiada. Prawdziwie przywódcze motto. Ta romska mądrość (tak, tak romska!) uczy również troski, skromności i pokory. Bo czy sięganie po mnogość przyjemności przyniesie nam szczęście i dobrobyt? Czy rozbieganie nie jest przyczyną zaniedbań? A może właśnie ta jedna droga jest więcej warta od tysiąca innych?


Bookmark and Share

Według Wikipedii, generacja Y to pokolenie wyżu demograficznego z lat 80. zeszłego wieku, nazywana również "pokoleniem Milenium", "następną generacją" oraz "pokoleniem klapek i iPodów". Jest to pokolenie obyte z nowymi technologiami, chętnie posługujące się Internetem. Nastawieni na szybkość i wygodę kontaktu z firmą, oczekują od usługodawcy sprawnego rozwiązania wszystkich możliwych problemów. A jeśli firma zawiedzie ich oczekiwania, są w stanie zmobilizować się do akcji wymierzonych przeciwko danej marce. Media coraz częściej nagłaśniają tego typu akcje, prowadzone za pośrednictwem portali społecznościowych – przykładem może być chociażby ostatnia mobilizacja mieszkańców Warszawy przeciwko podwyżce cen biletów w komunikacji miejskiej


Bookmark and Share

O nowych technologiach, które zaczynają się upowszechniać w biznesie, a zwłaszcza w komunikacji biznesowej


Bookmark and Share

Wizerunek (brand image) marki to inaczej jej osobowość. Produkty, podobnie jak ludzie, mają swoją osobowość, która może poprzez jej upublicznienie ją spopularyzować lub wyeliminować z rynku. Na osobowość produktu składa się kilka elementów: nazwa, opakowanie, cena, styl reklamy a przede wszystkim jej charakter. Reklama, jako narzędzie komunikacji z otoczeniem, powinna służyć wzmocnieniu wizerunku marki. Reklama, poprzez swój jednorodny komunikat, musi rok po roku stanowić konsekwentną projekcję tego samego wizerunku.


Bookmark and Share

Celem warsztatów „Kultura żywego słowa” jest przede wszystkim nauka sprawnego i poprawnego mówienia, czyli emisji, dykcji i ortofonii. Ale również nauka budowania wypowiedzi z uwzględnieniem elementów prozodycznych mowy, wpływających na sugestywność i intencje wypowiedzi.


Bookmark and Share

Co wypada, a czego nie wypada? Konwenanse dają nam odpowiedź na wszystkie pytania. Aby nie uchodzić za swoistych dziwolągów, odchyleńców, czy samotników, niezależnie od naszych chęci i potrzeb, wykonujemy pewne czynności i kierujemy pewnymi odgórnie ustalonymi zachowaniami, po to aby nie otrzymać od społeczeństwa łatki kogoś niepasującego do ogółu.


Bookmark and Share
Nasz serwis powstał z myślą o ludziach, którzy interesują się szkoleniami, a zwłaszcza tymi, które dotyczą zagadnienia komunikacji. Na naszych stronach zbieramy najciekawsze materiały dotyczące tej tematyki, które można znaleźć w Internecie.
Partnerzy
Login:

Hasło:

Zapamiętaj mnie:



Wszystkich Online: 0

  • csisilver
  • Silouh
  • aggiss
  • Piter
  • greta
  • agu_87
  • Elamis
  • Agnieszka_
  • Fokolak
  • Gnom

STATYSTYKI