Użytkownik | csisilver | Opublikowane | Szkolenia Komunikacja

Umiejętności społeczne są wzorcami zachowań społecznych, które nadają jednostkom kompetencję społeczną, czyli zdolność wywierania pożądanego wpływu na ludzi.


Od pewnego czasu zwraca się uwagę na to, że owe umiejętności mogą mieć wpływ na życie osobiste, zdrowie psychiczne i fizyczne, a także na powodzenie w pracy zawodowej.


Bookmark and Share

W słowniku języka polskiego termin nieporozumienia brzmi: „pomyłka, spór , zwada, konflikt wynikający z niezrozumienia słów, sytuacji”. Rozmowa będąca najbardziej podstawową formą komunikacji międzyludzkiej wydaje się być czynnością jak najbardziej oczywistą. Wynikające na jej tle nieporozumienia najczęściej tłumaczymy różnicą zdań, charakterów itp.. W rzeczywistości rzadko kto z nas zdaje sobie sprawę, że ta pospolita i codzienna czynność jest tematem bardzo złożonym, na tle którego mogą wyniknąć nieporozumienia będące przyczyna przeróżnych bledów w komunikacji zarówno werbalnej jak i pozawerbalnej. Aby móc choć częściowo przybliżyć to zjawisko należy poszerzyć poszukiwan


Bookmark and Share

Każdy pracodawca chce zatrudniać kompetentne osoby, a każdemu przedsiębiorstwu zależy na poprawnych i pełnych zrozumienia relacjach ze współpracującymi firmami. W tym celu organizowane są szkolenia, które podnoszą poziom wiedzy i rozszerzają umiejętności współpracowników. Dzięki szkoleniom można nie tylko informować np. o nowościach technologicznych, ale również zaprezentować je, zapoznać biorące w szkoleniu osoby z obsługą nowego sprzętu, dać możliwość zadania pytań i samodzielnego działania. Szkolenie jest również okazją do przedstawienia sposobu działania firmy, przekazania wiedzy czy rozwijania nabytych już umiejętności. Szkolenie możemy przeprowadzić samodzielnie lub zlecić to firmie, która zajmuje się organizacją szkoleń


Bookmark and Share

"Błędy negocjacyjne mogą być dwojakiej natury - komunikacyjne lub taktyczne, i można je popełniać we wszystkich fazach procesu negocjacji.


Bookmark and Share

Etykieta zwykle kojarzy nam się ze sterczącymi kołnierzykami, falbankami u mankietów koszuli i przesadną wymową ą i ę. Ale tak naprawdę etykieta biznesu to rzecz podstawowa.


Bookmark and Share

Ostatnio Ministerstwo Sprawiedliwości proponuje rozwiązywanie konfliktów między firmami, nie sądownie, ale alternatywną drogą - drogą mediacji. Szczegóły projektu przedstawione dalej.


Bookmark and Share

"Nie porzucaj jednej drogi dla tysiąca". Oto przepiękna i niezwykle mądra sentencja! Mówi o tym, że trzeba być konsekwentym, rozsądnym, uważnym, cierpliwym. Uczy rozwagi i dostrzegania wartości w tym, co już się posiada. Prawdziwie przywódcze motto. Ta romska mądrość (tak, tak romska!) uczy również troski, skromności i pokory. Bo czy sięganie po mnogość przyjemności przyniesie nam szczęście i dobrobyt? Czy rozbieganie nie jest przyczyną zaniedbań? A może właśnie ta jedna droga jest więcej warta od tysiąca innych?


Bookmark and Share

Według Wikipedii, generacja Y to pokolenie wyżu demograficznego z lat 80. zeszłego wieku, nazywana również "pokoleniem Milenium", "następną generacją" oraz "pokoleniem klapek i iPodów". Jest to pokolenie obyte z nowymi technologiami, chętnie posługujące się Internetem. Nastawieni na szybkość i wygodę kontaktu z firmą, oczekują od usługodawcy sprawnego rozwiązania wszystkich możliwych problemów. A jeśli firma zawiedzie ich oczekiwania, są w stanie zmobilizować się do akcji wymierzonych przeciwko danej marce. Media coraz częściej nagłaśniają tego typu akcje, prowadzone za pośrednictwem portali społecznościowych – przykładem może być chociażby ostatnia mobilizacja mieszkańców Warszawy przeciwko podwyżce cen biletów w komunikacji miejskiej


Bookmark and Share

O nowych technologiach, które zaczynają się upowszechniać w biznesie, a zwłaszcza w komunikacji biznesowej


Bookmark and Share

Wizerunek (brand image) marki to inaczej jej osobowość. Produkty, podobnie jak ludzie, mają swoją osobowość, która może poprzez jej upublicznienie ją spopularyzować lub wyeliminować z rynku. Na osobowość produktu składa się kilka elementów: nazwa, opakowanie, cena, styl reklamy a przede wszystkim jej charakter. Reklama, jako narzędzie komunikacji z otoczeniem, powinna służyć wzmocnieniu wizerunku marki. Reklama, poprzez swój jednorodny komunikat, musi rok po roku stanowić konsekwentną projekcję tego samego wizerunku.


Bookmark and Share
Nasz serwis powstał z myślą o ludziach, którzy interesują się szkoleniami, a zwłaszcza tymi, które dotyczą zagadnienia komunikacji. Na naszych stronach zbieramy najciekawsze materiały dotyczące tej tematyki, które można znaleźć w Internecie.
Partnerzy
Login:

Hasło:

Zapamiętaj mnie:



Wszystkich Online: 790
  • Noah1581tjy2
  • Aidan0951vel0
  • Ryan059n9dk8
  • Aiden6z6y1oz3
  • Alexander6n6v8us2
  • Anthony121t8ux8
  • John5h6h7hy3
  • Andrew7v8a6bt5
  • William9j4r6on0
  • James2j2u7dz7

  • csisilver
  • Silouh
  • aggiss
  • Piter
  • greta
  • agu_87
  • Elamis
  • Agnieszka_
  • Fokolak
  • Gnom

STATYSTYKI