Użytkownik | csisilver | Głosowane | Szkolenia Komunikacja

Umiejętności społeczne są wzorcami zachowań społecznych, które nadają jednostkom kompetencję społeczną, czyli zdolność wywierania pożądanego wpływu na ludzi.


Od pewnego czasu zwraca się uwagę na to, że owe umiejętności mogą mieć wpływ na życie osobiste, zdrowie psychiczne i fizyczne, a także na powodzenie w pracy zawodowej.


Bookmark and Share
Facebook jest bardzo skuteczny w wyciskaniu pieniędzy z użytkowników. W 2011 roku zarobił na czysto miliard dolarów. Przy 845 milionach użytkowników oznacza to, że każdy przyniósł Markowi Zuckerbergowi i jego wspólnikom blisko 1,2 dolara zysku. Czy polscy inwestorzy będą mogli zarobić na zapowiadanym debiucie giełdowym giganta?
Bookmark and Share

W słowniku języka polskiego termin nieporozumienia brzmi: „pomyłka, spór , zwada, konflikt wynikający z niezrozumienia słów, sytuacji”. Rozmowa będąca najbardziej podstawową formą komunikacji międzyludzkiej wydaje się być czynnością jak najbardziej oczywistą. Wynikające na jej tle nieporozumienia najczęściej tłumaczymy różnicą zdań, charakterów itp.. W rzeczywistości rzadko kto z nas zdaje sobie sprawę, że ta pospolita i codzienna czynność jest tematem bardzo złożonym, na tle którego mogą wyniknąć nieporozumienia będące przyczyna przeróżnych bledów w komunikacji zarówno werbalnej jak i pozawerbalnej. Aby móc choć częściowo przybliżyć to zjawisko należy poszerzyć poszukiwan


Bookmark and Share

Każdy osiągnięty sukces jest okazją do świętowania, do zbudowania pozytywnej motywacji i do podsumowania wiedzy o tym co i jak trzeba robić. Każdy sukces posiada też swoją ciemną stronę – uderzającą do głowy wodę sodową.


Bookmark and Share

Dyskryminacja w pracy. Teoretycznie nie ma sprawy. W każdej firmie liczą się tylko kompetencje. Ale przecież wiadomo, że ubiegając się o stanowisko menedżera, lepiej być młodym mężczyzną niż samotną matką czy kobietą po 50...


Bookmark and Share

Gdy po raz pierwszy masz spotkać się z klientem, dostawcą, pracownikiem lub inną osobą która może pomóc ci w osiągnięciu twoich celów biznesowych, nie wiesz czy jest to osoba godna zaufania, uczciwa, prawdomówna. Nie wiesz jak dobrze zna swój fach i ogólnie biznes, czy doświadczyła różnych miłych i niemiłych sytuacji biznesowych i jak się w nich zachowuje - kuli ogon i ucieka czy próbuje rozwiązać kłopot z korzyścią dla wszystkich.


Bookmark and Share

Każdy pracodawca chce zatrudniać kompetentne osoby, a każdemu przedsiębiorstwu zależy na poprawnych i pełnych zrozumienia relacjach ze współpracującymi firmami. W tym celu organizowane są szkolenia, które podnoszą poziom wiedzy i rozszerzają umiejętności współpracowników. Dzięki szkoleniom można nie tylko informować np. o nowościach technologicznych, ale również zaprezentować je, zapoznać biorące w szkoleniu osoby z obsługą nowego sprzętu, dać możliwość zadania pytań i samodzielnego działania. Szkolenie jest również okazją do przedstawienia sposobu działania firmy, przekazania wiedzy czy rozwijania nabytych już umiejętności. Szkolenie możemy przeprowadzić samodzielnie lub zlecić to firmie, która zajmuje się organizacją szkoleń


Bookmark and Share

Zbigniew Derdziuk, Prezes Zakładu Ubezpieczeń Społecznych został nagrodzony Polską Nagrodą Jakości w kategorii "Znakomity Przywódca". Kapituła Nagrody doceniła w ten sposób realizowany projekt modernizacji Zakładu, zgodny z najlepszymi wzorcami zarządzania jakością, określanymi na Zachodzie mianem New Public Management.


Bookmark and Share

"Błędy negocjacyjne mogą być dwojakiej natury - komunikacyjne lub taktyczne, i można je popełniać we wszystkich fazach procesu negocjacji.


Bookmark and Share

Asertywność to nie jest cecha, z którą człowiek rodzi się bądź nie. To umiejętność, której można się nauczyć, wymaga ona jednak pewnego wysiłku, zmiany przyzwyczajeń. Słowo asertywność, które w ostatnim czasie stało się bardzo modne jest najczęściej kojarzone z odmową, z mówieniem wyraźnego NIE. Ale asertywność ma o wiele szersze znaczenie. W sposób asertywny można udzielać pochwał, a także krytykować, wyrażać opinie i rozmawiać z osobą o całkiem odmiennym zdaniu. Można asertywnie wyrazić złość i prośbę, a wszystko to w zgodzie ze sobą. Jak dalece można się posunąć? Możesz dbać o siebie i wypowiadać, wprost co myślisz i na co masz ochotę, ale respektując prawa innych do tego samego.


Bookmark and Share
Nasz serwis powstał z myślą o ludziach, którzy interesują się szkoleniami, a zwłaszcza tymi, które dotyczą zagadnienia komunikacji. Na naszych stronach zbieramy najciekawsze materiały dotyczące tej tematyki, które można znaleźć w Internecie.
Partnerzy
Login:

Hasło:

Zapamiętaj mnie:



Wszystkich Online: 442
  • Aidan0951vel0
  • David8x4h7qm9
  • Ryan059n9dk8
  • David0o6i0xo5
  • John8z6o1bz5
  • John271s2jq1
  • Joshua8w7k2vm3
  • William1f8s3fd7
  • Alexander5b9h0fr4
  • Andrew6j2g0yb9

  • csisilver
  • Silouh
  • aggiss
  • Piter
  • greta
  • agu_87
  • Elamis
  • Agnieszka_
  • Fokolak
  • Gnom

STATYSTYKI